Back to the index page  
St victoire matin

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    XVTT.fr Forum Index :: Sorties VTT :: Archives des sorties X-VTT :: 2018
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Dadou
Rider du dimanche
Rider du dimanche

PostPosted: 14/08/2018 19:00:06    Post subject: St victoire matin Reply with quote
PublicitéSupprimer les publicités ?
Demain je suis à la sainte en mode coolos, ça fait des mois que j'y suis plus allé pour faire du classique.
Je serais à roque haute vers 7h30 /8hoo
Back to top
Vivi
Girls' team
Girls' team

PostPosted: 14/08/2018 22:35:54    Post subject: St victoire matin Reply with quote
http://www.xvtt.fr/t21353-Mercredi-15-ao-t-Montaiguet-8h.htm

viens
Rider du dimanche
Rider du dimanche

PostPosted: 15/08/2018 06:38:55    Post subject: St victoire matin Reply with quote
Une prochaine avec plaisir.
L'appel de la sainte 😇
Back to top
Gillou
Administrateur
Administrateur

PostPosted: 15/08/2018 17:05:15    Post subject: St victoire matin Reply with quote
Et puis, fais un effort pour ton post ... http://www.xvtt.fr/t4-A-lire-avant-de-poster.htm ... Cool
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    XVTT.fr Forum Index :: Sorties VTT :: Archives des sorties X-VTT :: 2018 All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Portal | Index | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation